اکانت کلش رایگان بگیریم یا اکانت کلش خریداری کنیم ؟

مجله سرای سایت خبری تفریحی و سرگرمی سرای

اکانت کلش رایگان بگیریم یا اکانت کلش خریداری کنیم ؟

۳۴۹ بازديد

اکانت کلش رایگان بگیریم یا اکانت کلش خریداری کنیم ؟

دوستان عزیز در ابتدا یکی از سایتهای معتبر که در زمینه خرید و فروش اکانت بازی های آنلاین نظیر اکانت کلش آف کلنز یا کلش رویال فعالیت میکند را به شما معرفی میکنیم .
اکانت کلش رایگان بگیریم یا اکانت کلش خریداری کنیم ؟

همانطور که میدونید امروزه اکانت بازی های آنلاین نظیر کلش آف کلنز ، کلش رویال ، پابجی یا براول استارز محبوبیت زیادی دارند . فروشگاه بزرگ نوین کلش در سایت خود آگهی اکانت های شمارو به صورت رایگان ثبت میکند . برخلاف بقیه سایت ها که برای ثبت آگهی هزینه ای بین 5هزار تا 30 هزارتومان دریافت میکنند تا فقط آگهی شما رو در سایتشون قرار بدند .
از مزیت های این سایت فروش اکانت کلش به صورت کاملا رایگان است . این وب سایت آگهی شما را در وب سایت و کانال تلگرام و گروه تلگرامش که بالای 50هزار کاربر دارد ثبت میکند تا اکانت شما به زودی به فروش رود .

در انتهای همین مطلب آدرس تلگرام گپ و کانال نوین کلش رو براتون قرار دادیم و با کلیک بر روی آنها میتوانید وارد کانال و گپ شوید.

از مزیت های دیگر فروشگاه نوین کلش این است که هر هفته در تلگرام به کاربران فعال در گروه اکانت های رایگان اهدا میشود . اکانت رایگان کلش فقط به اعضای باادب و فعال در گروه اهدا میشود و شرط دیگه ای ندارد .

در ادامه با خدمات اصلی سایت نوین کلش با ما همراه باشید
خدمات خرید و فروش سایت آنلاین ها

خرید اکانت کلش


****
خرید اکانت کلش رویال

فروش اکانت رویال

***


برای پیوستن به بیش از 50 هزار کاربر کلشی به گروه تلگرام نوین کلش بپیوندید برای ورود به این گروه روی لینک زیر کلیک کنید یا با آیدی novinclash_gap@ وازد گروه و با ایدی novinclash@ وارد کانال این سایت شوید . تنها آدمین و واسط این وبسایت مهندس بهاری با شماره تماس 09149354371 یا ایدی blackdream70@ تماس بگیرید .


گروه تلگرام کلش

کانال تلگرام کلش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.