خصوصیات متولدین اسفند ماه | خصوصیات زن متولد اسفند | خصوصیات مرد متولد اسفند

۹۲۴ بازديد

خصوصیات متولدین اسفند ماه

خصوصیات متولدین اسفند ماه
قبل از اینکه خصوصیات زن و مرد متولدین اسفند ماه را تک به تک برای شما بازگو کنیم به خصوصیات اصلی اسفند ماهی ها میپردازیم . با مجله سرای همراه باشید .
یکی از ویژگی های منحصر به فرد متولدین اسفند ماه این است که اهل تظاهر و ریاکاری نیستند ! بیشتر شنونده هستند تا گوینده و زمانی که از نظرشان مطمئن باشند اظهار نظر میکنند و بی دلیل نظردهی نمیکنند .
سرشت ملایم و معتدل از خصوصیات دیگر اسفندی هاست . از مهم ترین ویژگی های اسفندماهی ها خیال پردازی و رویاپردازی است و بیشتر دوست دارند دور از همه به رویاپردازی بپردازند و در آنجا خشنود میشوند .
برای دیدن عکس پروفایل متولدین اسفند ، خصوصیات مرد متولد اسفند و خصوصیات زن متولد اسفند به ادامه مطلب مراجعه کنید

خصوصیات مرد متولد اسفند

مردان متولد اسفندماه به طور معمول حد وسط ندارند یا کاملا مثبت یا کاملا منفی هستند . مردان اسفندی به محبت نیاز دارند و دوست دارند عشقتان را به صورت زبانی به آنها ابراز کنید . گفتن روزانه دوستت دارم به این مردان عشقتان را بسیار پایدار میکند .
اهل قضاوت و تهمت نیستند ! در مورد اظهار نظر جدی هستند و هرگز بی دلیل و بی منطق نظریه خود را بیان نمیکنند .
زمانی که با ابراز عشق به خیالپردازی ها و رویاپردازی یک مرد اسفندی کمک میکنید او را در رسیدن به شهرت و محبوبیت نیز یاری کرده اید . اسفند ماهی ها هنرمند هستند ولی دلیل عدم نشان دادن هنرشان خیال پردازی است در صورتی که این خیال پردازی را نداشتند نقاش و نویسنده ماهر و زبردستی میشدند .
از انتقاد و شکایت دوری میکند و هرگز از کسی انتقاد نمیکند .
از مشکلات دوستان و آشنایان خود هرگز غافل نمیشوند و بیشتر از آنکه به فکر خود باشند به فکر اطرافیان خود هستند ، به دلیل اینکه گوش شنوای خوبی دارند تا زبان گفتار در مورد مسائل و مشکلات اطرافیان بیشتر فکر میکنند . به طور معمولی آرام صحبت میکنند و هرگز اهل داد زدن به سر کسی نیستند .
در صورتی که عصبی شوند خشم خود را کنترل میکنند .
اگر دوست دارید برای شما هم شنونده خوبی باشد باید اورا به استراحت دهید و اگر میخواهید محبت و عشق شما رو به طور کامل ببیند او را به یک مسافرت توام با آرامش کامل ببرید تا شنونده و بیننده خوبی برای شما باشند .

خصوصیات زن متولد اسفند


از خصوصیات زن متولد اسفند ظرافت اوست که به طور شگفت انگیزی آنها را جذاب نشان میدهد . آنها اهل حاکمیت و سالاری نیستند و همسفر خوبی برای همسران خود هستند و با تمام خوب و بد زندگی همسرشان میسازند ولی به شرطی که کاملا مورد حمایت همسرشان باشند . او به شانه ها و اغوش امن همسر خود نیاز دارد و میخواهد توسط همسرش مورد حمایت کامل قرار بگیرد و در این صورت است که عشق او بی نظیرترین عشق میشود .
مردانی که غم و غصه زیادی دارند در کنار یک زن اسفندی احساس آرامش میکنند چون زنان اسفندی سنگ صبور مردانشان هستند .
کافیست یک بار از چشم یک زن اسفندی بیفتید ؛ راه برگشتی وجود ندارد !!!
اگر با یک زن اسفندی ظریف به طور خشن و عصبی رفتار کنید ظرافتشان لطمه میخورد و در این صورت است که راه برگشتی وجود ندارد و دیگر همان فرد قدیمی نخواهد شد و تبدیل به یک فردی بی  هدف خواهند شد . آنها نیاز به آرامش و حمایت کامل دارند .
اهداف زنان اسفندی غیرقابل پیش بینی است و هرگز نمیتوانید دست اورا قبل از انجام کاری بخوانید . دقیق و باریک بین بودن از خصوصیات دیگر زنان اسفندماهی است .
رویاپردازی همانطور که در مردان این ماه وجود دارد در زنان اسفندی نیز موجود است و فردی مدبر در تنظیم مخارج خانه هستند و با اندکی پول میتوانید مشاهده کنید تمام نیاز های خانه را تامین کرده است .
دشمنی برای متولدین اسفندماهی وجود ندارد چرا که آنها افرادی گرم با سلام و احوالپرسی گرم با اطرافیان خود برخورد میکنند . همه اورا دوست دارند .
با اینکه آنها حمایت مردان را لازم دارند ولی آن را بروز نمیدهند و آن را پشت پرده مخفی میکنند ولی از اینکه تنها بمانند سخت میترسند و همیشه از فکر بی پناه و بی تکیه گاه شدن در هراسند .
زنان اسفندی جز بهترین مادران دنیا میشوند . چرا که آنها به کودکان خود عشق می ورزند و به تمامی فرزندان خود به یک چشم نگاه میکنند و هرگز تفاوتی بین فرزندان خود قائل نمیشوند . مادری فداکار برای فرزندانشان هستند که حاضرند از تمام دارایی خود به خاطر فرزندانشان بگذرند و حتیحاضرند  جان خود را به خاطر کودکانشان به خطر بیاندازند .
در ادامه با چند عکس برای پروفایل اسفندماهی ها با ما همراه باشید .

تصاویر پروفایل اسفند ماهی ها
عکس پروفایل اسفند ماهی
تصاویر پروفایل اسفند ماهیخصوصیات متولدین اسفندماه

شاید این مطلب را نیز دوست داشته باشید : راه هایی برای رشد مهارتهای اجتماعی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.